Informace k předplatnému časopisů

Důležité kontakty

Administrace objednávek, technické problémy a problémy s platbou
 

Jiří Dolejší - 776 594 275

predplatne @ knihynahory.cz

 

Problémy s distribucí časopisů

Míša Justová - 739 016 881

prodejna @ knihynahory.cz
 
Faktury k objednávkám předplatného
fakturace @ svetoutdooru.cz
 
 

Často kladené otázky

Vydavatel časopisů

Upozorňuji, že vydavatelem časopisů je spolek HIKE, BIKE, PADDLE, TRAVEL, RUN, RUM, z.s., IČ: 09191763 a eshop knihynahory.cz pouze technicky zajišťuje prodej předplatného. Pokud potřebujete daňový doklad k objednávce předplatného, pište prosím na fakturace@svetoutdooru.cz. Díky!

Zapomněl jsem heslo pro přihlášení.

Do své administrace, kde můžete obecně spravovat své objednávky se přihlásíte zde:

https://www.knihynahory.cz/klient/zapomenute-heslo/

Přihlásit se můžete ale jen v případě, že jste objednávku vytvořili až po registraci! Registarci můžete provést zde:

https://www.knihynahory.cz/registrace/

Chci časopis darovat jako předplatné.

Vyplníte odlišnou fakturační a doručovací adresu.
Pozor, na jeden účet lze objednat doručování pouze na jednu adresu! Pokud tedy máte předplacený časopis pro sebe, není možné na stejný účet objednat časopis kamarádovi s jinou doručovací adresou.

Po zaplacení objednávky vám do emailu přijde potvrzení objednávky včetně odkazu na stažení dárkového poukazu, který si můžete vytisknout a dárek je na světě!

Chci kombinované předplatné dvou časopisů, ale každé doručit na jinou adresu.

To bohužel nejde, respektujte, prosím, že kombinované předplatné je pouze pro jeden účet. V případě, že chcete doručovat na dvě adresy, vytvořte si dvě objednávky samostatných časopisů.

Vytvořil jsem objednávku, ale nepřišlo mi její potvrzení a pokyny k platbě emailem.

Zkontrolujte, zda jste zadali správný email, případně zkontrolujte i schránku s nevyžádanou poštou.

Vytvořil jsem objednávku, přišly mi pokyny k platbě, zaplatil jsem, ale nepřišlo mi potvrzení o přijaté platbě a dokončení objednávky.

Zkontrolujte, zda jste zadali správný variabilní symbol. Stáhněte si z internetového bankovnictví potvrzení o platbě a napište na kontaktní email.

Přestěhoval jsem se, provdala jsem se, chci změnit doručovací údaje.

Přihlaste se do svého účtu a údaje můžete kdykoliv změnit. Přihlášení najdete v sekci Můj účet, najděte si své předplatné a u něj změňte doručovací adresu. Pokud si pamatujete heslo, které jste zadávali, když jste vytvářeli objednávku, stačí se přihlásit, pokud ne, je potřeba nastavit heslo  viz výše.

Kdy dostanu první časopis?

Předplatné je aktivní vždy až od následujícího vydání po přijetí platby na účet.

Nepřišel mi časopis, který jsem si předplatil.

Zkontrolujte si, že máte předplatné aktivní. Pokud ne, kontaktujte nás na emailu.
Pokud ano, přesvědčte se, že máte zadanou správnou doručovací adresu a zároveň, že máte na schránce dobře označené stejné jméno, jako v objednávce. Časopisy distribuujeme České poště, která má jednotlivé zásilky doručovat. Ne vždy se ale vůbec dostanou z pošty. Máte-li s doručením časopisu potíže, doporučujeme osobně dojít na Vaši poštu a upozornit je, že by Vám měl takový časopis 4x ročně přijít.
Pokud ani to nepomůže, doporučuji změnit adresu např. do zaměstnání, k rodině, apod.

Jak zjistím, do kdy mám časopis předplacený?

Přihlásíte se ke svému učtu a v záložce Moje předplatné najdete všechny provedené objednávky.

Vypršelo mi předplatné, chci si ho prodloužit.

K prodloužení budete včas vyzváni emailem, ve kterém najdete také instrukce k prodloužení.

Chci zrušit předplatné.

Kontaktujte nás na emailu.